• Aanmelden
  • ‎Wat is Shvoong?‎
  • Aanmelden
    Aanmelden
    Mijn gebruikersnaam onthouden Uw wachtwoord vergeten?

Summarize Human Knowledge

.

Shvoong Home>Wetenschap>Het verhinderen van diabetes

.

Het verhinderen van diabetes

door : wincanz     

Auteur : Carl Hampton
Voor al die diabetici daar, bellen de namen Avandia of Altace een klok? Een recente studie heeft aangetoond dat beide drugs
goed kunnen helpen door extra preventie voor die te geven die "pre-diabetici" zijn, - wat vertegenwoordigt bijna 40 miljoen van onze bevolking. Zo velen zoals de helft mensen die "pre-diabetici" zijn diabetes binnen een driejarige tijdspanwijdte zal ontwikkelen. Dit is ooit de grootste studie bij de diabetespreventie geweest; de studie werd gefinancierd door de Canadese Instituten van het Onderzoek van de Gezondheid evenals andere bedrijven die geneesmiddelen maken, zoals PLC GlaxoSmithKline die Avandia en sanofi-Aventis SA en de Geneesmiddelen maakt van de Koning die Altace maken. Avandia, kent ook als Rosiglitazon, werd getoond om het risico van Type 2 te snijden diabetesontwikkeling door meer dan de helft. Avandia controleerde ook bloed-suiker om het op normaal niveau te houden. Het type 2diabetes is veruit de gemeenschappelijkste vorm vandaag van diabetes in U.S, voor 18 miljoen lijders, kon deze informatie goed een belangrijke ontwikkeling zijn. Een ander deel van de studie bekeek in Altace, of Ramipril die functioneren als bloeddrukmedicijn maar de suiker van het controlebloed kunnen ook helpen - vermindert het nog geen risico. Het doel van de studie was Type 2 te verhinderen diabetes die met zwaarlijvigheid en soms niermislukking, amputaties en dood het meest verbonden is. Type 2 diabetes gebeurt wanneer het lichaam natuurlijk genoeg insuline niet produceert of niet kan effectief gebruiken wat het lichaam produceert. Zo hier zijn UPS en verslaat van de studie. Zowel werden Altace als Avandia gebruikt op de vrijwilligers en sommigen van hen gebruikten geen vorm van medicijn. De studie toonde aan dat minder mensen op Avandia dan zij stierven die het niet namen. Maar van die gegeven vrijwilligers op Avandia, ontwikkelden veertien van hen ontwikkelde hartverlamming en slechts twee hartverlamming van die die geen medicijn nemen. De deskundigen zijn enigszins sceptisch over de studieresultaten omdat de vrijwilligers ook regelmatig over gezonde diëten en levensstijlen werden geadviseerd. Betekenen van de resultaten kon goed zeer verschillend zijn de vrijwilligers niet had deelgenomen aan om het even welke vorm van medische hulp. Nochtans zeggen vele artsen dat het uitwerken van en het handhaven van een gezond dieet nog de beste mogelijke manier zijn om diabetes op lange termijn te verhinderen. "Wij weten dat de levensstijlveranderingen alleen het risico kunnen verminderen om diabetes door maximaal 58 percenten te ontwikkelen," zeiden Dr. Martin Abrahamson, Medische Directeur van het Centrum van de Diabetes Joslin in Boston. Dr. Abrahamson wordt niet geassocieerd met de studie. De Bron van het artikel: http://www.articlecube.com  
Gepubliceerd op: februari 20, 2008

Opmerkingen

Ken een waarde toe aan dit uittreksel : 1 2 3 4 5

Bookmark & share this post

.